Прибузька сільська рада
Миколаївська область

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області повідомляє

Дата: 04.09.2024 12:38
Кількість переглядів: 25

Фото без опису

 

Щодо обчислення заробітної плати при призначенні пенсії

 

Запитання:

Чи можливо, за зверненням особи за призначенням/перерахунком пенсії, при обчисленні пенсії, у разі втрати документів про нараховану заробітну плату, за наявності підприємства, установи, організації, де працювала особа, або їх правонаступника – обчислити заробітну плату для призначення пенсії, виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи про нарахування та виплату заробітної плати, у разі якщо у заявника починаючи з 01.07.2000 наявні 10 років страхового стажу?

Відповідь:

Відповідно до статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” для обчислення пенсії враховується заробітна плата за весь період страхового стажу починаючи з 01.07.2000. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або за умови, якщо страховий стаж починаючи з 01.07.2000 становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30.06.2000 незалежно від перерв.

Порядком визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2006 № 919 визначено, що цей Порядок встановлює механізм визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії застрахованої особи, страховий стаж якої починаючи з 01.07.2000 становить менш як 60 місяців, за основним місцем роботи за період
 

 

 

страхового стажу до 01.07.2000 за умови відсутності заробітної плати (доходу) за будь-які інші 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 01.07.2000 у разі втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу) у зв'язку із стихійним лихом, аваріями, катастрофами або з інших незалежних від застрахованої особи обставин.

Враховуючи зазначене, оскільки у заявника наявні більше ніж 60 календарних місяців страхового стажу після 01.07.2000, відсутні підстави для обчислення заробітної плати для призначення пенсії, виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи про нарахування та виплату заробітної плати.

 

 

З повагою

начальник Головного управління                                     Олена СИЧУГОВА

 

Наталія Бойко (0512) 44 14 40


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора