Прибузька сільська рада
Миколаївська область

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 21.06.2022 13:25
Кількість переглядів: 493

KOMBCOL

 

 

 

 

 

НАЦІОНАЛЬНА

АТОМНА

ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА

КОМПАНІЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

 

____________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»

код згідно з ЄДРПОУ 24584661

 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання

Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська АЕС» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом»); 55000, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Україна,
е-
mail: office@sunpp.atom.gov.ua, факс: (+38 05136) 4-11-70, https://sunpp.mk.ua)

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[1].

Планована діяльність, її характеристика.

Завершення будівництва Ташлицької ГАЕС у складі гідроагрегатів 3-6 з підвищенням рівня Олександрівського водосховища на р. Південний Буг з позначки    16,0 м до позначки 16,9 м.

Ташлицька ГАЕС (ТГАЕС) призначена для покриття пікових навантажень, заповнення нічних «провалів», забезпечення аварійного та частотного резервів у південно-західній частині об’єднаної енергосистеми (ОЕС) України, де спостерігається значна нерівномірність добового графіка навантажень та гостра потреба у пікових та швидкодіючих аварійних потужностях, а також для забезпечення базисного режиму      ВП ПАЕС та створення аварійного резерву для АЕС (забезпечення електроенергією ОЕС у разі виникнення надзвичайних ситуацій).

Завершення будівництва Ташлицької ГАЕС здійснюється відповідно до проекту, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.11.2007 № 1036-р «Про затвердження проекту завершення будівництва Ташлицької ГАЕС» та  наказом   ДП «НАЕК «Енергоатом» від 12.03.2019 № 222 «Про затвердження проекту «Завершення будівництва Ташлицької ГАЕС. Введення гідроагрегатів №№ 3-6»
(м. Южноукраїнськ Миколаївської області) (Коригування)» (наказом від 12.09.2019 № 929 внесені доповнення) на основі погоджень та позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза» від 29.09.2017 № 00-1188-17/ПБ (00-2099-16/ПБ) та передбачає введення в експлуатацію гідроагрегатів № 3−6 Ташлицької ГАЕС загальною потужністю 604 МВт у генераторному режимі та поетапне підвищення рівня Олександрівського водосховища (нижньої водойми Ташлицької ГАЕС).

Ташлицька ГАЕС є діючим об’єктом та здійснює експлуатацію. Проект є завершенням будівництва ТГАЕС, яка частково вже введена в експлуатацію, та виконано великий обсяг робіт для подальшого поетапного введення в експлуатацію наступних гідроагрегатів (майже повністю виконані будівельні роботи по спорудах: будівля ГАЕС на шість гідроагрегатів, водоприймач, всі тунельні водоводи, підвідний і відвідний канали та ін.).

Технічна альтернатива 1

Альтернативою можна вважати відмову від реалізації проекту. При відмові від реалізації проекту завершення будівництва ТГАЕС об’єднана енергетична система України втратить 604 МВт (у турбінному режимі) та 844 МВт (у насосному режимі) маневрових потужностей.

Ташлицька гідроакумулююча електростанція призначена для покриття пікових навантажень, заповнення нічних «провалів» в ОЕС України, створення резерву потужностей у Південному регіоні України, забезпечення надійного базового режиму роботи Південноукраїнської АЕС. Наразі нарощування потужностей ТГАЕС набуває особливого значення у зв’язку зі стрімким зростанням обсягів генерації ВЕС і СЕС. Відповідно до звіту НЕК «Укренерго», затвердженого постановою НКРЕКП від 16.06.2021 № 975, для покриття прогнозованого попиту на електричну енергію необхідно передбачити впровадження у максимально стислі строки високоманеврових потужностей обсягом як мінімум в 1 ГВт, а для збільшення виробництва електроенергії електростанціями з використанням ВДЕ таких високоманеврових потужностей має бути введено не менше 2 ГВт. У звіті НЕК «Укренерго» зазначено, що затримка реалізації проектів будівництва ГАЕС є головним ризиком невиконання затверджених планів з розвитку генеруючих потужностей.

ТГАЕС зменшує кількість базових блоків теплової генерації та прискорює перехід на чистішу електроенергію, що виробляється у змінних режимах, сприяє розвитку технологій із нульовим рівнем викидів вуглецю для декарбонізації енергетичної системи.

Нове будівництво теплових електростанцій потребує значних капіталовкладень, а також під час експлуатації ТЕС використовується викопне паливо, що призведе до збільшення  викидів забруднюючих речовин, парникових газів в атмосферне повітря, забруднення поверхні ґрунту та водного середовища тощо.

Відмова від добудови ТГАЕС потребує значних капітальних вкладень для консервації та підтримання недобудованих об’єктів у безпечному стані.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження діяльності: існуючий промисловий майданчик Ташлицької ГАЕС.

Підвищення рівня Олександрівського водосховища з існуючої позначки 16,0 м до позначки 16,9 м (лише на 0,9 м) для забезпечення роботи ГАЕС планується в межах діючого землевідводу, наданого ДП «НАЕК «Енергоатом» у постійне користування. Додаткового відведення земель не передбачається.

Територіальна альтернатива 1

Так як Ташлицька ГАЕС є діючим об’єктом та здійснює експлуатацію територіальна альтернатива не розглядається.  Планованою діяльністю передбачається завершення будівництва Ташлицької ГАЕС з введенням гідроагрегатів №3?6 відповідно до затвердженого проекту. ТГАЕС частково вже введено в експлуатацію і виконано великий обсяг робіт (майже повністю виконані будівельні роботи по спорудах: будівля ГАЕС на шість гідроагрегатів, водоприймач, усі тунельні водоводи, підвідний і відвідний канали та ін.) для подальшого поетапного введення наступних гідроагрегатів, а також виконано землевідведення під заповнення Олександрівського водосховища до позначки 16,9 м.  

Наявність високоманеврених потужностей в іншому місці, замість добудови ТГАЕС, потребує значних капітальних вкладень для розпочатку їх будівництва, а також для консервації та підтримання недобудованої ТГАЕС у безпечному стані.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

 

Соціально-економічним обґрунтуванням діяльності є забезпечення ОЕС України, в якій спостерігається гострий дефіцит маневрових потужностей, надзвичайно необхідною високоманевровою балансуючою електроенергією для регулювання графіка навантажень, створення аварійного та частотного резервів для підвищення надійності електропостачання промислових підприємств та населення. Крім того, під час будівництва та експлуатації ТГАЕС створюються додаткові робочі місця для місцевого населення.

У процесі здійснення діяльності передбачаються витрати на соціальний розвиток регіону та екологічні заходи  із збереження природного та культурного надбання в зоні впливу Ташлицької ГАЕС. Під час будівництва ТГАЕС вперше в Україні застосовано одночасне фінансування спорудження промислового об'єкта − ГАЕС та реалізації соціально-екологічних заходів у зоні його впливу. На вирішення соціально-екологічних питань прилеглого регіону проектом, затвердженим у 2019 році, передбачено                         910,6 млн грн. Соціальна програма поширюється на три райони (Первомайський, Вознесенський, Миколаївський) (колишні шість районів – Первомайський, Арбузинський, Братський, Вознесенський, Новоодеський, Доманівський) і чотири міста Миколаївської області (Вознесенськ, Первомайськ, Южноукраїнськ, Миколаїв). Окремо фінансуються заходи зі збереження флори та фауни Національного парку «Бузький Гард» та Регіонального ландшафтного парку «Гранітно-степове Побужжя», археологічні дослідження у зоні ложа Олександрівського водосховища, геоекологічний моніторинг та сейсмологічний моніторинг у зоні впливу Ташлицької ГАЕС з Олександрівським водосховищем. На реалізацію соціальних проектів регіону вже спрямовано 204,9 млн гривень.

 

 

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Технічні характеристики ГАЕС:

Технічні характеристики ГАЕС

Введені в експлуатацію гідроагрегати ГАЕС

Повний розвиток ГАЕС

Кількість агрегатів

2

6

Встановлена потужність

− генераторний режим

− насосний режим

 

302 МВт

422 МВт

 

906 МВт

1266 МВт

Час роботи протягом доби

− турбінний режим

− насосний режим

 

2,29

2,27

 

2,68

3,07

Технічні характеристики агрегатів:

Діаметр робочого колеса насоса-турбіни ? 6,3 м.

Частота обертання робочого колеса – 136,4 об/хв.

Загальна вага гідроагрегата у зібраному вигляді – 2100 т.

Максимальний напір – 88,5 м.

Видача потужності виконується на напругу 330 кВ.

Технічні характеристики Олександрівського водосховища:

Олександрівське водосховище розташоване на території Миколаївської області.

Станом на поточну дату Олександрівське водосховище має проектну позначку  рівня 16,0 м та корисну ємність 20,95 млн м3.

При підвищенні рівня Олександрівського водосховища з позначки 16,0 м до позначки 16,9 м корисна ємність збільшиться до 25,97 (на 5,02 млн м3).

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів, охорони праці, пожежної безпеки, радіаційного контролю та згідно із зведеним звітом ДП «Укрдержбудекспертиза» від 29.09.2017 № 00-1181-17/ПБ (00-2099-16ПБ) щодо проекту завершення будівництва Ташлицької ГАЕС.  

Щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження у разі відмови від подальшого будівництва Ташлицької ГАЕС та підняття рівня Олександрівського водосховища вище 16,0 м не передбачаються.

Щодо територіальної альтернативи 1

Територіальна альтернатива не розглядається (ТГАЕС є діючим об’єктом та здійснює експлуатацію). Планованою діяльністю передбачається завершення будівництва Ташлицької ГАЕС з введенням гідроагрегатів №3?6 відповідно до затвердженого проекту. ТГАЕС частково вже введено в експлуатацію і виконано великий обсяг робіт (майже повністю виконані будівельні роботи по спорудах: будівля ГАЕС на шість гідроагрегатів, водоприймач, усі тунельні водоводи, підвідний і відвідний канали та ін.) для подальшого поетапного введення наступних гідроагрегатів, а також виконано землевідведення під заповнення Олександрівського водосховища до позначки 16,9 м. Додаткового відведення земель не передбачається.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

          При заповненні рівня Олександрівського водосховища з позначки 16,0 м до позначки 16,9 м передбачено виконання таких заходів:

  • санітарна підготовка ложа водосховища на території між позначками 16,0 м і 16,9 м;
  • лісоочищення вторинної порослі на території між позначками 16,0 м і 16,9 м;
  • додаткове кріплення берегів Олександрівського водосховища;
  • будівництво підїзних автодоріг до ділянок додаткового кріплення берегів;
  • компенсація збитків рибному господарству;
  • заходи щодо збереження тваринного та рослинного світу;
  • продовження моніторингу навколишнього середовища;
  • заходи з рекреаційного використання водосховища;
  • заходи з улаштування та розширення Національного природного парку «Бузький Гард».

Щодо технічної альтернативи 1

У разі відмови від подальшого будівництва Ташлицької ГАЕС та підняття рівня Олександрівського водосховища вище 16,0 м еколого-інженерна підготовка та захист території не передбачається.

Щодо територіальної альтернативи 1

Територіальна альтернатива не розглядається (ТГАЕС є діючим об’єктом та здійснює експлуатацію), планованою діяльністю передбачається завершення будівництва Ташлицької ГАЕС з введенням в дію потужностей гідроагрегатів № 3?6.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

При підвищенні рівня  Олександрівського водосховища з позначки 16,0 м до позначки 16,9 м вплив на:

  • клімат і мікроклімат ?  не передбачається;
  • повітряне середовище ? незначний від роботи будівельної техніки та автотранспорту;
  • водне середовище ? очікується незначний при підйомі рівня Олександрівського водосховища до позначки 16,9 м у період паводка на р. Південний Буг. Після встановлення рівня 16,9 м очікується збільшення беззворотних витрат води на випаровування на 0,66 млн м3 в рік. Впливу на фізико-хімічні показники якості води не передбачається;
  • рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти ? можливий незначний вплив на рослинний і тваринний світ, що потребує впровадження реабілітаційних заходів з культивування, реінтродукції та репатриації рослин;
  • навколишнє техногенне середовище ? не передбачається. Результати моніторингу Олександрівського водосховища та навколишнього середовища, який проводиться з 1998 року, підтверджують задовільний стан за всіма контрольованими показниками і відсутність негативного впливу, пов’язаного з експлуатацією Ташлицької ГАЕС, у тому числі за результатами сейсмологічного моніторингу;
  • археологічні дослідження виконані в повному обсязі на всій території, яка підлягає затопленню до позначки 16,9 м, об’єктів для консервації та музеєфікації не знайдено;
  • додаткового землевідведення не потрібно.

 

Щодо технічної альтернативи 1

У разі відмови від подальшого будівництва Ташлицької ГАЕС та підняття рівня Олександрівського водосховища вище 16,0 м вплив на довкілля не змінюється.

Щодо територіальної альтернативи 1

У зв’язку з тим, що ТГАЕС є діючим об’єктом та здійснює експлуатацію, територіальна альтернатива не розглядається.  

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Діяльність належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (частина 4 пункту 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні. Вплив Ташлицької ГАЕС на довкілля обмежується прилеглою територією  Миколаївської області.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД буде виконано  відповідно до пункту 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»:

1) опис планованої діяльності, зокрема:

опис місця провадження планованої діяльності;

цілі планованої діяльності;

опис характеристик діяльності протягом виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності, у тому числі (за потреби) роботи з демонтажу, та потреби (обмеження) у використанні земельних ділянок під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності;

опис основних характеристик планованої діяльності (зокрема виробничих процесів), наприклад, виду і кількості матеріалів та природних ресурсів (води, земель, ґрунтів, біорізноманіття), які планується використовувати;

оцінку за видами та кількістю очікуваних відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення, а також випромінення, які виникають у результаті виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності;

2) опис виправданих альтернатив (технологічного характеру) планованої діяльності, основних причин обрання запропонованого варіанта з урахуванням екологічних наслідків;

3) опис поточного стану довкілля (базовий сценарій) та опис його ймовірної зміни без здійснення планованої діяльності в межах того, наскільки природні зміни від базового сценарію можуть бути оцінені на основі доступної екологічної інформації та наукових знань;

4) опис факторів довкілля, які ймовірно зазнають впливу з боку планованої діяльності та її альтернативних варіантів, у тому числі здоров’я населення, стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок), ґрунтів, води, повітря, кліматичні фактори (у тому числі зміна клімату та викиди парникових газів), матеріальні об’єкти, включаючи архітектурну, археологічну та культурну спадщину, ландшафт, соціально-економічні умови та взаємозв’язки між цими факторами;

5) опис і оцінку можливого впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру, інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний,  короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний вплив), зумовленого:

виконанням підготовчих і будівельних робіт та провадженням планованої діяльності, включаючи (за потреби) роботи з демонтажу після завершення такої діяльності;

використанням у процесі провадження планованої діяльності природних ресурсів, зокрема земель, ґрунтів, води;

викидами та скидами забруднюючих речовин, шумовим, вібраційним, світловим, тепловим та радіаційним забрудненням, випроміненням та іншими факторами впливу, а також здійсненням операцій у сфері поводження з відходами;

ризиками для здоров’я людей, об’єктів культурної спадщини та довкілля, у тому числі через можливість виникнення надзвичайних ситуацій;

кумулятивним впливом інших наявних об’єктів, планованої діяльності та об’єктів, щодо яких отримано рішення про провадження планованої діяльності, з урахуванням усіх існуючих екологічних проблем, пов’язаних з територіями, які мають особливе природоохоронне значення, на які може поширитися вплив або на яких може здійснюватися використання природних ресурсів;

впливом планованої діяльності на клімат, у тому числі характер і масштаби викидів парникових газів, та чутливістю діяльності до зміни клімату;

технологією і речовинами, що використовуються;

6) опис методів прогнозування, що використовувалися для оцінки впливів на довкілля, зазначених у пункті 5 цієї частини, та припущень, покладених в основу такого прогнозування, а також використовувані дані про стан довкілля;

7) опис передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на довкілля, у тому числі (за можливості) компенсаційних заходів;

8) опис очікуваного значного негативного впливу діяльності на довкілля, зумовленого вразливістю проекту до ризиків надзвичайних ситуацій, заходів запобігання чи пом’якшення впливу надзвичайних ситуацій на довкілля та заходів реагування на надзвичайні ситуації;

9) визначення усіх труднощів (технічних недоліків, відсутності достатніх технічних засобів або знань), виявлених у процесі підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля;

10) усі зауваження і пропозиції, що надійшли до уповноваженого територіального органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, ? до уповноваженого центрального органу після оприлюднення ними повідомлення про плановану діяльність, а також таблицю із зазначенням інформації про повне врахування, часткове врахування або обґрунтування відхилення отриманих під час громадського обговорення зауважень та пропозицій, що надійшли в порядку, передбаченому частиною сьомою статті 5 цього Закону;

11) стислий зміст програм моніторингу та контролю щодо впливу на довкілля під час провадження планованої діяльності, а також (за потреби) планів післяпроектного моніторингу;

12) резюме нетехнічного характеру інформації, зазначеної у пунктах 1?11 цієї частини, розраховане на широку аудиторію;

13) список посилань із зазначенням джерел, що використовуються для описів та оцінок, що містяться у звіті з оцінки впливу на довкілля.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля ? це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

          Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування України.

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, 03035, м. Київ,       вул. Митрополита Василя Липківського, 35; відділ оцінки впливу на довкілля: OVD@mepr.gov.ua, контактна особа: Котяш Лада Павлівна, тел. (044) 206-31-40; (044) 206-31-50 та управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації 54029 м. Миколаїв, пр. Центральний, 16: ecolog@mk.gov.ua        тел.: +38 (0512) 46-01-48; 46-04-27(ф).

 

 

 

 

 

 

[1] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора